It's always the same.



1.Det händer inte så mycket när det gäller fotografering. Har fått några idéer, mest ur mina ändlösa mardrömmar. Bilderna har blivit det finaste leendet i det gråaste regnet. Mardrömmar har jag gott om. Drömmer mardrömmar nästintill varje natt. I ena sekunden kan jag springa ifrån en galen polis och en gangster indian. I andra sekunden kan jag cykla efter rådjur i sommarnatten eller kolla på folk som äter ny-plockade äpplen i regnet bredvid ett dött rådjur. Jag känner mig jagad genom varje natt. Det känns som första gången jag hörde "A forest" spelas. En låt som blev en favorit, men som förmedlade så mycket oroligakänslor i mig. Fast i alla mina kaosiga mardrömmar kan jag alltid känna en lättnad. Jag träffar på något som har ett lugn inom sig. Det finns ett hopp om att aldrig ge upp. Det ger mig  glädje och inspirerar mig. Det får mig att vilja söka efter äventyr och fånga känslor på bild.

2. På fredag möter jag troligen mina finaste finaste finaste knödels igen. Det kommer bli vackert med dubbelhakor, chips, max, Thåström, filmer, konstig mat och mera chips. Ni är coola och grymma. Pommes och en stor jävla cheddar till er.


Kommentarer
Postat av: ale

du är ås himla fin

2012-04-11 @ 22:58:47
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0